Knitting ~ Cable-like Rainbow Cowl

Remember the first post-pause knitting project I took up and told you about in my previous post? Well. It’s finished!
***
Σε προηγούμενη ανάρτηση, σας έλεγα ότι μετά από μια παύση αποφάσισα να ξανά-ξεκινήσω το πλέξιμο. Θυμάστε; Ε λοιπόν, αυτό που έφτιαχνα είναι έτοιμο!

fatamorgana_2015_01_15_ rainbowcowl VI

fatamorgana_2015_01_15_ rainbowcowl II

fatamorgana_2015_01_15_ rainbowcowl VII

fatamorgana_2015_01_15_ rainbowcowl V

As you can see, I made it with a cable-like texture. When I first cast on, I wanted to knit a cable cowl but I couldn’t find the pattern I had in mind. So I ended up with this design, which is pretty interesting and very very cozy! I used a super bulky yarn and 10mm knitting needles. I can’t wait to wear it!
***
Όπως βλέπετε, το έφτιαξα με ένα σχέδιο που μοιάζει με πλεξούδα. Όταν το ξεκίνησα, ήθελα να φτιάξω έναν λαιμό με πλέξη πλεξούδα, αλλά δεν κατάφερα να βρω ένα πατρόν που να μου ταιριάζει. Έτσι, κατέληξα σε αυτό το σχέδιο που είναι αρκετά ιδιαίτερο και κάνει τον λαιμό πολύ πολύ άνετο και ζεστό. Τον έπλεξα, χρησιμοποιώντας βελόνες 10 mm και super bulky μαλλί. Ανυπομονώ να το φορέσω!

fatamorgana_2015_01_15_ rainbowcowl III gif

What do you think?? I ‘m veery excited!!
***
Λοιπόν, πώς σας φαίνεται;;

Bisous**

2 thoughts on “Knitting ~ Cable-like Rainbow Cowl

Leave a Reply

