Welcome Spring!

The past few months have been quite harsh. Lots of sorrow and bad thoughts, difficult situations to overcome and plenty of pessimism. Luckily, signs of Spring emerge despite the bad weather, creating a calming effect! Just thinking of Spring is as soothing as I need.

And again this week, I have many projects on my coffee table to keep me going.
***
Οι τελευταίοι μήνες ήταν αρκετά δύσκολοι. Τα κύρια συναισθήματα ισορροπούν ακόμη μεταξύ θλίψης και απαισιοδοξίας σε συνδυασμό με κάποιες απώλειες που κλήθηκα να διαχειριστώ. Αλλά θα περάσει. Δε μπορεί.. Άλλωστε μπήκε η Άνοιξη!

Και έτσι αυτή την εβδομάδα, υπάρχουν πάλι πολλά όμορφα πρότζεκτ που περιμένουν να ολοκληρωθούν..!

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 I

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 II

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 III

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 V

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 IV

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 VI

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 VII

A border for a lightweight blanket. The yarn isn’t just lovely? And did you see that colorway..? Amazing!

And a new pouch I sewed with the first embroidery I ever tried to make. It was quite fun actually and made me super excited like every other project I try for the first time. It’s a simple embroidery pattern but I loved it very much, so excuse me for the photos! Also, the fabric I used is a scrap piece from a skirt I made last year and it’s very soft and cozy!
***
Ένα «πλαίσιο» που πλέκω για μια ελαφριά κουβερτούλα. Δεν είναι υπέροχο το μαλλί; Και ο συνδυασμός χρωμάτων;;

Και ένα μικρό πορτοφολάκι που έραψα, κεντώντας ταυτόχρονα και το πρώτο μου σχέδιο. Ήταν αρκετά εύκολο και διασκεδαστικό και με ενθουσίασε πολύ το αποτέλεσμα, όπως άλλωστε συμβαίνει συνήθως με κάθε νέο πρότζεκτ με το οποίο καταπιάνομαι για πρώτη φορά! Είναι απλό το σχέδιο που κέντησα αλλά το αγάπησα πολύ, γι’ αυτό και οι πολλές φωτογραφίες..! Το ύφασμα που χρησιμοποίησα ήταν περίσσευμα από μια φούστα που έραψα πριν καιρό και είναι πολύ μαλακό και ευχάριστο στην υφή, ασυνήθιστο σε σύγκριση με τα υφάσματα που έχουμε δει σε πορτοφολάκια!

welcomeSpring_fatamorgana_22_03_2015 VIII

Last but not least, a sneak peak of a knitted thing I am preparing! I ‘ll share more pretty soon.
***
Τέλος, μια κλεφτή ματιά σε ένα όμορφο πλεκτό που ετοιμάζω. Περισσότερα, προσεχώς!

^^^

Among all these, I feel the huge need to correspond with people who share similar interests and a handcrafting passion, exchange letters and small loving gifts.. I had some correspondents in the past but we lost contact. Oh, well.. I would love to hear from you. Please don’t hesitate and send me your thoughts!
***
Ανάμεσα σε όλα τ’ άλλα, νιώθω πολύ έντονη την ανάγκη να ανταλλάξω γράμματα, σκέψεις και μικρά απλά δωράκια με φίλους που μοιράζονται παρόμοια ενδιαφέροντα και «χειροποίητες» ανησυχίες. Είχα φίλους δι’ αλληλογραφίας στο παρελθόν, αλλά με τον καιρό χαθήκαμε.
Θα χαιρόμουν να διαβάσω σκέψεις σας. Αν έχετε κάτι να μοιραστείτε, μη διστάσετε!

Leave a Reply

