Knit Tote Bag

It all started when I got this amazing 400gr skein of yarn in a nice blue shade! Maybe I hadn’t realized until recently that I have a lot of blue moments..! Anyway, I decided to put it to good use and make this tote I had in my to-do list for a while.
***
Όλα άρχισαν όταν πήρα αυτό το όμορφο κουβάρι 400γρ σε μια απόχρωση του μπλε. Μέχρι τότε βέβαια δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι το μπλε είναι σημαντικό και σχεδόν καθημερινό χρώμα στην προσωπική μου παλέτα! 😉 Τέλοσπαντων, αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω σε μια τσάντα που είχα βάλει στο μάτι για καιρό.

knit_tote_bag_FataMorganaBlog_22102015 VIII

knit_tote_bag_FataMorganaBlog_22102015 IXknit_tote_bag_FataMorganaBlog_22102015 VII_1

It took me a while to make it, because I took breaks and started other projects in the meantime. But now I feel so excited that it’s finished and I can finally use it anyway I want to! I already took it outside once 🙂 You’d better not take heavy things with you though, because it will make bad stretch marks. I think it would be great as a project bag!
***
Μου πήρε καιρό να την ολοκληρώσω, γιατί ταυτόχρονα ασχολιόμουν και με άλλα πρότζεκτ. Τώρα όμως είμαι πολύ ενθουσιασμένη που την έχω έτοιμη και μπορώ να τη χρησιμοποιήσω όπως μου ‘ρθει! Την έχω ήδη πάρει έξω μια φορά 🙂 Θα ήταν καλύτερο βέβαια να μην χρησιμοποιήσεις βαριά πράγματα γιατί μπορεί να ξεχειλώσει. Νομίζω θα ήταν τέλεια ιδέα να φυλάς τα διάφορα πρότζεκτ σου μέσα!

The pattern is very easy, great for a beginner in order to practice knit, purl and slip stitches. Do not fear the handles. They are pretty easy to make too! I used a blend of wool and acrylic yarn, that gave me a very soft and a bit chunky bag. You feel the need to snuggle against it rather than just hold it!
***
Το πατρόν είναι πολύ εύκολο, ό,τι πρέπει για αρχάριο μιας και μπορείς να εξασκηθείς σε καλούς, ανάποδους και άπλεκτους πόντους. Μη φοβηθείς τα χερούλια. Είναι πολύ εύκολο να τα φτιάξεις! Εγώ χρησιμοποίησα ένα μείγμα μαλλιού και ακρυλικού που μου έδωσε μια πολύ απαλή και χουχουλιάρικη τσάντα, προτιμάς να την αγκαλιάζεις παρά να την κρατάς!

I know I might repeat myself, but I loooved the result! I made it a bit bigger because, you know I’m a girl and despite all the cute little pouches, I always need a large bag as well 😉 Hahaa!
***
Ξέρω ότι μπορεί να επαναλαμβάνομαι αλλά λάαατρεψα το αποτέλεσμα! Την έφτιαξα ελαφρώς μεγαλύτερη, επειδή ξέρεις τώρα σαν κορίτσι, ωραία και τα μικρά πορτοφολοτσαντάκια αλλά και μια μεγάλη τσάντα, κάπου κάπου τη χρειάζεσαι! 😉 Χαχαχα!

~

So, what do you think?

Bisous!

4 thoughts on “Knit Tote Bag

  1. Έχεις κάθε δίκιο να επαναλαμβάνεσαι καθώς έγινε υπέροχη. Αυτό το μπλε που γκριζάρει έιναι πανέμορφο χρώμα. Εγώ πάντως στη θέση σου θα την είχα ως διακοσμητικό στο σπίτι, όπως την δείχνεις στην φωτογραφία με τα κουβάρια 🙂

Leave a Reply

